جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

پیش‌فروش بورگوارد BX7 آغاز شد

۹۴۶ بازديد

اولین محصول بورگوارد در ایران، با کد BX7 فروخته می‌شود. کیان موتور وارنا قیمت نهایی و شرایط خرید کراس‌اور BX7 را اعلام کرده است.

 

شرکت خودروسازی بورگوارد یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان جهان شناخته می‌شود که از سال ۱۹۲۹ تا سال ۱۹۶۱ به فعالیت پرداخت؛ اما به دلیل بحران‌های مالی، فعالیت آن در سال ۱۹۶۱ به‌کلی متوقف شد. پس از ۴۷ سال و با سرمایه‌گذاری سنگین شرکت چینی فوتون، فعالیت این شرکت قدیمی خودروسازی آلمان مجددا از سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در سال ۲۰۱۵ اولین محصول خود را مجددا رونمایی کرد.

 

بر اساس بخشنامه منتشرشده از سوی کیان موتور وارنا، این خودرو به‌صورت نقدی ۳۰ روزه و علی‌الحساب با موعد تحویل ۴۵ و ۹۰ روزه به متقاضیان عرضه می‌شود. بورگوارد BX7 با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ به قدرت ۲۲۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. این محصول برای انتقال قدرت به ۴ چرخ از طریق سیستم هوشمند AWD، به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن مجهز شده است. اطلاعات بیشتری از سازنده‌ی پیشرانه در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که قوای محرک خودرو، ساخت فولکس‌واگن آلمان خواهد بود. قیمت نهایی BX7 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده، ۲۷۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان برای خرید نقدی و تحویل ۳۰ روزه اعلام شده است.

 

در بخش ابعاد این خودرو می‌توان به طول ۴.۷ متری، عرض ۱.۹ متری و ارتفاع ۱.۷ متری و فاصله‌ی محوری ۲.۷ متری آن اشاره کرد. فضای داخلی این خودرو و کابین آن، نسبتا جادار است؛ به‌نحوی که تنها در قسمت صندوق بار با فضایی ۵۴۵ لیتری روبرو هستیم و با خواباندن صندلی‌های عقب خودرو، این رقم تا ۱۳۷۷ لیتر قابل افزایش است.

بررسی کامل بورگوارد BX7 با معرفی مشخصات فنی و آپشن‌های رفاهی، به‌زودی در زومیت انجام خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.