جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

راهکاری مطمئن برای تعویض و رفع مشکل باتری آیفون بعد از آپدیت IOS در ایران

۹۴۷ بازديد

رفع مشکل باتری آیفون به چالشی جدی برای کاربران این گوشی‌های پرطرفدار و محبوب اپل تبدیل شده است.

 

تنها مدت کوتاهی پس از عرضه IOS.11 کاربران آیفون و به ویژه کاربران گوشی‌های قدیمی‌تر این برند شامل مدل‌های iPhone 6 ، iPhone 6 Plus، iPhone 6S، iPhone 6S Plus و همچنین iPhone SE متوجه این موضوع شدند که باتری گوشی‌های آنها بعد از نصب این نسخه، دچار اختلال شده و سرعت عملکرد گوشی نیز به طور محسوسی کاهش یافته است. شرکت اپل  بلافاصله پس از این موضوع، برای جبران این نقصان در مدتی کوتاه سه نسخه بتا از آپدیت IOS.11 را عرضه کرد اما کاربران آیفون همچنان از عدم رفع مشکل باتری این مدل‌ها گله می‌کردند.

اما سوال این بود که مشکل و دلیل آن چیست؟

در نسخه جدید، بلوتوث و وای فای، (Wi-Fi)  گوشی‌ها برای برقراری ارتباط با ساعت‌های هوشمند، همواره به صورت خودکار در حالت روشن قرار دارد و همین موضوع موجب می‌شود که شارژ باتری گوشی‌های آیفون سریع‌تر تمام شود. اما آیا مشکل اصلی واقعا همین بود؟ و آیا برای برطرف کردن مشکل باتری گوشی‌های آیفون در آپدیت جدید، خاموش نگه داشتن وای‌فای و بلوتوث کافی بود؟

عذرخواهی اپل و برطرف کردن مشکل باتری آیفون

به گزارش وبسایت سی.ان.ان، (CNN) شرکت اپل به دنبال بروز این مشکل و ایجاد اختلال در گوشی‌های کاربران، علاوه بر عذرخواهی از آنها، در بیانیه‌ای اعلام کرد که بهترین راهکار برای رفع مشکل گوشی های آیفون به خصوص مدل های iPhone 6 و iPhone 6S، تعویض باتری گوشی به عنوان یکی از اجزای مصرفی است، و البته این شرکت تاکید کرد که به همین دلیل، تعویض باتری در نمایندگی‌های این برند با تخفیف ویژه انجام می‌شود.

رفع مشکل باتری آیفون با ۱۵٪ تخفیف برای کاربران ایرانی

هم‌اکنون مشکل اصلی آن است که در ایران به هیچ وجه نمایندگی رسمی اپل وجود ندارد؛ پس در چنین شرایطی راه چاره برای رفع مشکل باتری گوشی‌های آیفون و خرید قطعه اصلی چیست؟

«تکیز» با در اختیار داشتن یک وبسایت تخصصی برای تعمیر فوری گوشی‌های هوشمند و پیشرو دو شرکت سامسونگ و اپل، هم‌اکنون با سال‌ها تجربه موفق در منطقه، به تازگی کار خود را در تهران نیز آغاز کرده است.

«تکیز» از طریق فضای آنلاین، بستری ساده و مطمئن برای برقراری ارتباط با کاربران و حل مشکل گوشی‌های آنان فراهم کرده و در این میان، به عنوان شرکت زیرمجموعه هلدینگ GULF SPEC امارات، بواسطه ارتباط و همکاری‌های گسترده خود با شرکت اپل، امکان دسترسی کاربران ایرانی به قطعات اصلی گوشی‌های این برند را میسر کرده است. «تکیز» علاوه بر این خدمت، مرجعی مطمئن برای تامین و تعویض قطعات اصلی و اوریجینال گوشی‌های هوشمند و البته در راس آن، رفع مشکل باتری آیفون به شمار می‌رود. نکته حائز اهمیت آن است که «تکیز» با توجه به بیانیه «عذرخواهی» شرکت اپل، با امکان دسترسی به باتری‌های اصلی، این خدمت را با ۱۵٪ تخفیف به کاربران ایرانی ارائه می‌کند و علاوه بر آن، این تعویض و تعمیر ۱۲ ماه ضمانت را نیز شامل می‌شود. این خدمت ارائه شده از سوی «تکیز» این امکان را فراهم می‌کند که کاربران ایرانی آیفون در آستانه نوروز، فرصت خوبی برای رفع مشکل باتری گوشی‌های خود به دست آورند تا آیفون‌های آنها بیش از پیش برای سفرها و گشت و گذارهای نوروزی آماده باشد.

به نظر می‌رسد که این خبر، خبر خوبی برای کاربران گوشی‌های آیفون در سرتاسر کشور باشد، چرا که از یک سو تهیه باتری و قطعات اصلی آیفون یک چالش اساسی برای کاربران ایرانی این برند به شمار می‌رود و از سوی دیگر، یافتن یک تعمیرکار مطمئن و سپردن گوشی به تعمیرکاران و تعویض قطعات آنها یک چالش به مراتب جدی‌تر.

اینک «تکیز» علاوه بر خدمات فوق، به مناست فرا رسیدن نوروز، علاوه بر تعویض باتری‌ها، تعویض LCD آیفون را نیز با 15% تخفیف ویژه نوروز ارائه می‌کند.

برای بهره‌مندی از این خدمات تنها کافی است وارد وبسایت techys.me شوید و اطلاعات خود را ثبت کنید یا با شماره 25917797 021 تماس بگیرید تا در حداقل زمان ممکن، یک تعمیرکار حرفه‌ای و دارای گواهینامه بین المللی، به محل مورد نظر شما اعزام شده و در کمتر از یک ساعت بوسیله قطعات مورد تایید و اصلی، مشکل گوشی شما را حل کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.