جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

ثبت ۱۰ میلیون کاربر و ۳۰۰ هزار راننده در سیستم اسنپ

۹۴۰ بازديد

به گفته‌ی مدیرارشد مارکتینگ اسنپ، اکنون تعداد کاربران ثبت‌شده در اسنپ بیش از ۱۰ میلیون برآورد می‌شود و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر است.

 

راشا شیدماهر اعلام کرد که در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر دیگر مجموعا هزار نفر در شرکت اسنپ مشغول به‌ کار هستند.

به گفته‌ی وی، روزانه بیش از یک میلیون درخواست تاکسی در سیستم اسنپ ثبت می‌شود که از این رقم، نزدیک به یک میلیون سفر موفق است. افزایش نرخ سفرهای موفق طی ۱۰ ماه گذشته از ۷۰ به ۸۲ درصد رسیده و میزان سفر در سیستم اسنپ در ماه با رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی همراه است.

بر اساس گزارش مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ، در روزهای عادی هر راننده حداکثر ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأیید می‌کند و انجام می‌دهد، این در حالی است که در روزهایی با شرایط جوی بد، این رقم به نصف کاهش پیدا می‌کند.

به گفته‌ی شیدماهر، درصد نارضایتی کاربران از سرویس اسنپ کمتر از نیم درصد در روز گزارش شده است که نسبت به میزان تراکنش‌ها رقم ناچیزی به شمار می‌رود.

امتیاز رانندگان اسنپ

بر اساس گزارش مدیرارشد مارکتینگ اسنپ، رانندگان بر اساس عملکردشان امتیاز دریافت می‌کنند و زمان آنلاین بودن، امتیازی که از کاربران می‌گیرند و درصد قبولی پیشنهادات سفر، باعث می‌شود امتیاز بالاتری دریافت کنند و به این شکل به‌صورت خودکار در اولویت قرار می‌گیرند؛ مثلا اگر در محدوده‌ای شلوغ، ۳۰ راننده با ۳۰ درخواست وجود داشته باشد، بهترین درخواست مبلغ و مسافت سنجیده می‌شود و آن گزینه به راننده‌ای که امتیاز بالاتری دارد، تعلق می‌گیرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.