سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

لنوو شايعات مربوط به كنار گذاشتن خانواده موتو زد را رد كرد

۱,۰۶۶ بازديد

لنوو اعلام کرد که کاهش ۵۰ درصدی نیروی کار موتورولا در شیکاگو، به‌مفهوم کنار گذاشته‌شدن خانواده‌ی Moto Z نیست.

 

اخیرا شایعاتی پیرامون کاهش ۵۰ درصدی نیروی کار موتورولا در شیکاگو و کنار گذاشته‌شدن خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند موتو زد به‌گوش می‌رسد؛ اما با توجه به انتشار خبرهایی درباره‌ی محصولات آینده‌ی موتورولا برای گوشی‌های موتو زد، مانند ماژول Moto Mod هدست واقعیت مجازی، این شایعات کمی گیج‌کننده‌ و متناقض به‌نظر می‌رسند.

حال، با پیگیری وب‌سایت انگجت، سخن‌گوی لنوو ضمن تأیید اینکه تعدادی از کارکنان موتورولا، اعلام کرده است که این مسأله به‌مفهوم کنار گذاشته‌شدن خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند Moto Z نیست و گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده در خصوص آن، صحت ندارند. وی می‌گوید:

سال ۲۰۱۷، لنوو اعلام کرد که طی چند فصل آینده، اقداماتی را در زمینه‌ی منابع جهانی خود انجام خواهد داد که در نهایت کم‌تر از ۲ درصد از نیروی کار این شرکت در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. برکناری تعدادی از کارکنان در هفته‌ی گذشته، در ادامه‌ی این اقدامات انجام شده است. ما در حال کاهش‌دادن فعالیت‌های موتورولا در شیکاگو هستیم؛ اما این موضوع نیمی از کارکنان ما در آن منطقه را تحت تأثیر قرار نداده است و خانواده‌ی موتو زد کماکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در ماه ژانویه، اطلاعاتی در رابطه با کل خانواده‌ی محصولات موتورولا در سال ۲۰۱۸، شامل دستگاه‌های بعدی سری Z فاش شد؛ چنانچه این شایعات صحت داشته باشند، احتمالا شاهد به‌کارگیری نمایشگر خمیده و محلی برای اتصال ماژول‌های موتو ماد خواهیم بود. در هر صورت، به‌زودی با برنامه‌های لنوو برای محصولات آتی موتورولا آشنا خواهیم شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.