سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

هواوی نوا 3e به‌زودی در کشور عرضه می‌شود

۱,۲۲۹ بازديد

محصول جدید هواوی در سری گوشی‌های میان‌رده نوا با نام هواوی نوا 3 ای، در راه ایران است.

 

رده متوسط گوشی‌های هوشمند، بخشی با رشد قابل است که به مشتریان امکانات پیشرفته در کنار قیمتی معقول ارائه می‌دهد. هواوی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را برای کاربران عرضه می‌کند. سری نوا گوشی‌های هواوی دارای سابقه‌ای از ویژگی‌های گسترده در کنار قیمتی رقابتی برای کاربران است که خبر از تمرکز بالای این شرکت به رده‌ی گوشی‌های هوشمند می‌دهد.

مدیر عامل هواوی در این خصوص گفت:

ما شاهد افزایش تقاضا توسط مصرف‌کنندگان برای گوشی‌ هوشمند رده متوسط هستیم. در هواوی ما خود را در اول صف نوآوری برای پرچم‌داران می‌دانیم و همچنین در محدوده دستگاه‌های متوسط، به خودمان افتخار می‌کنیم. ویژگی‌های پیشرفته، به‌خصوص زمانی که به قابلیت‌های دوربین برمی‌گردند، به‌عنوان یک مزیت بسیار مهم به شمار می‌رود و مشتریان هم دقیقاً به دنبال تعادل بین کیفیت و هزینه هستند که ما در محصولات میان رده خود به آن توجه می کنیم.

دوربین یکی از عناصر تأثیرگذار انتخاب کاربرانی برای خرید گوشی هوشمند است . درگذشته، نوآوری در عکاسی گوشی‌های هوشمند بر وضوح و رزولوشن تصاویر متمرکز بود؛ اما ترجیح مصرف‌کنندگان در حال حاضر، فراتر از مؤلفه‌ی تعداد مگاپیکسل معمول است. کیفیت بالاتر، رنگ‌هایی بهتر و عمق میدان بیشتر اکنون از جایگاه ویژه‌ای برای کاربران برخوردار است و به دنبال محصولی با عملکرد عالی در این زمینه‌های هستند.

هواوی همواره تمرکز زیادی بر بهبود دوربین گوشی‌های خود داشته و در محصولات میان‌رده‌ی خود نیز همین روش را در دستور کار قرار داده است. سری نوا گوشی‌های هواوی یکی از محصولات قابل‌توجهی از این برند است که ویژگی‌های قابل توجهی از جمله دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی برای اولین بار در محصولات میان رده در آن معرفی شده است. بهینه‌سازی نور کم، تکنولوژی سه‌بعدی تشخیص چهره، افزایش رنگ، روشنایی و وضوح، حالت‌های زیبایی و حالت پرتره و توانایی ثبت تصویر با ژست‌های حرکتی از دیگر قابلیت‌های دوربین‌های محصولات سری نوا در سال‌های گذشته هستند. 

هواوی نوا ۲ پلاس سال گذشته به لطف قابلیت‌های جذاب و قیمتی رقابتی، نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب کرد. هواوی نوا 3e جدید‌ترین عضو خانواده‌ی نوا است که به بازار ایران می‌آید. این گوشی در سایر کشورها با نام Huawei P20 lite عرضه شده‌است؛ ولی در بازار کشور ما این مدل با نام هواوی نوا ۳ ای (Huawei nova 3e) عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.