سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

اینستاگرام به‌زودی امکان رزرو رستوران و خرید بلیط سینما را فراهم می‌کند

۱,۰۷۷ بازديد

اینستاگرام به‌زودی امکان خرید بلیط سینما و رزرو میز در رستوران را برای کاربران از طریق پرداخت درون‌برنامه‌ای فراهم می‌کند.

با معرفی اینستاگرام از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور قصد دارد در آینده‌ی نزدیک به یکی از پلتفرم‌های عمده در زمینه‌ی خرید و تجارت تبدیل شود.

حال براساس گزارش وب‌سایت تک‌کرانچ، این شرکت در حال آزمایش قابلیتی است که به برخی از کسب‌و‌کار‌های واقع در آمریکا و بریتانیا، اجازه‌ی دریافت پرداخت‌ها را از درون اپلیکیشن می‌دهد. فعلا ویژگی یادشده تنها برای رزرو میز در رستوران، قرار ملاقات در یک سالن و خرید بلیط برای تماشای فیلم یا ورود به رویدادها فعال است.

 

در بخشی که مربوط به خرید و فروش می‌شود، هم‌اکنون برچسب‌هایی در اینستاگرام قرار گرفته که برای مشخص‌‌کردنِ اقلامِ فروشی درون تصاویر در نظر گرفته شده است. فروشنده‌ها به‌راحتی می‌توانند روی اقلام موردنظرشان قیمت‌گذاری کنند و لینکی را برای هدایت به صفحه‌ی خرید قرار دهند؛ البته به‌زودی با پشتیبانی اینستاگرام از پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای، دیگر نیازی به ترک این اپلیکیشن برای تکمیل فرآیند پرداخت نیست و کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را از درون این شبکه‌ی اجتماعی به‌راحتی انجام دهند.

براساس آخرین آماری که مربوط به سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی می‌شود، این پلتفرم میزبانِ بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر ماهانه است؛ اما مسلماً رقم فعلی بیش از آنچه است که آن‌ها سال گذشته اعلام کردند. حال با توجه به جامعه‌ی کاربری وسیع این شبکه‌ی اجتماعی، پرداخت‌های درون‌برنامه بی‌شک قدمی مثبت برای کاربران فعلی و جذب کاربران جدید تلقی می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.