سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

نسخه ویژه از مرسدس بنز AMG G63 معرفی شد

۹۳۳ بازديد
نسخه ویژه از شاسی‌بلند مرسدس AMG G63 مدل ۲۰۱۹ با نام ادیشن یک، تا پایان سال جاری میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

چند روز پیش مرسدس بنز خودروی شاسی‌بلند جعبه‌ای AMG G63 مدل ۲۰۱۹ را معرفی کرد و در حال حاضر یک نسخه ویژه از این خودروی آف‌رود کارآمد وجود دارد. همانند بسیاری از مدل‌های جدید خودروهای برند مرسدس بنز، نسخه محدود خودروی جدید کلاس G نیز با مجموعه‌ای از ترفندهای بصری در داخل و خارج معرفی می‌شود. همان‌طور که قبلا گفته شد، نسخه یک مرسدس AMG G63 تنها ۱۲ ماه پس از شروع تولید مدل اصلی عرضه می‌شود.

شاسی‌بلند مرسدس AMG G63 با ظاهر تقریبا سیاه همراه با چند طرح ظریف قرمز در سرپوش آینه‌های جانبی، رینگ‌های آلیاژی و کالیبرهای ترمز مزین به آرم مشکی AMG تولید می‌شود. نگاهی نزدیک به پروفیل جانبی خودرو نشان می‌دهد که یک برچسب تقریبا نامرئی خاکستری رنگ در پایین درب وجود دارد و شبیه به چیزی است که در دیگر خودروهای نسخه‌ یک مرسدس بنز دیده می‌شود.

غیر از این ترفندهای ظاهری کوچک، دقیقا همان خودروی شاسی‌بلند G63 است که همه آن را دوست دارند و با جلوپنجره مشبک پانامریکانا در جلو و خروجی اگزوز کناری کامل می‌شود. چراغ‌های راهنمای قدیمی خودرو به رنگ سیاه مزین شده‌اند تا تطابق بیش‌تری با رنگ سیاه بدنه شاسی‌بلند جعبه‌ای داشته باشند. 

با قدم گذاشتن داخل کابین، طرح سیاه و قرمز در بیرون خودرو باز هم تکرار می‌شود و با رنگ‌های متضاد قابل‌ توجه در صندلی‌ها و نشانگر ساعت ۱۲ روی فرمان جلوه بی‌نظیری به فضای داخلی می‌دهد. روکش براق بورگاندی روی پنل درهای خودرو و همچنین بخش پایینی کنسول مرکزی و دستگیره نصب‌شده روی داشبورد سمت سرنشین جلو خودنمایی می‌کند. تودوزی قرمزرنگ برای صندلی‌ها، قسمت بالای درب و داشبورد بر این تغییرات تأثیر بیش‌تری می‌بخشد.

شاسی‌بلند G63 هیچ تغییری در بخش پیشرانه ندارد و از همان پیشرانه بی‌توربو ۴.۰ لیتری خورجینی هشت سیلندر با ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که قادر است سرعت خودرو را در ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. بیشینه سرعت مرسدس AMG G63 همراه با پکیج AMG درایور به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

شاسی‌بلند مرسدس AMG G63 مدل ۲۰۱۹ اواخر اسفندماه در نمایشگاه خودروی ژنو به‌طور رسمی رونمایی می‌شود و تا اواخر سال میلادی جاری در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.