پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مدیر عامل آسیاتک: اهمیت استفاده از فیبر باکیفیت در زیرساخت های دیتا سنتر

۹۴۶ بازديد

اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران برگزار شد. در این همایش اهمیت استفاده از کابل و فیبرنوری باکیفیت در ساخت دیتاسنتر مورد بررسی قرار گرفت.

 

مدیر عامل آسیاتک در اولین ھمایش کابل شرکت نکسانس در ایران، بر اهمیت استفاده از کابل و فیبرنوری با‌کیفیت و استاندارد جهانی در ساخت دیتاسنتر، تاکید کرد.

محمد علی یوسفی زاده در نخستین همایش کابل شرکت نکسانس در ایران اعلام کرد:

برای راه اندازی دیتاسنتر، فاکتورهای فنی، مهندسی، نرم افزاری و سخت افزاری بسیار دقیقی مورد نیاز است که فیبرنوری به دلیل دارا بودن اهمیت بالا در کیفیت انتقال دیتا، یکی از مهمترین و حساس‌ترین این زیرساخت‌ها است.

محمدعلی یوسفی زاده تصریح کرد:

شرکت آسیاتک در ساخت و راه اندازی دیتاسنتر برج مخابراتی میلاد تهران و دیتاسنتر آزادگان، از به روزترین تجهیزات دارای استانداردهای شرکت‌های معتبر دنیا استفاده کرده و با توجه به بکارگیری توان و تخصص جوانان و متخصصان کشور و کسب علم ساخت و راه اندازی تخصصی چند دیتا سنتر، برای ساخت و راه اندازی پروژه‌های مشابه، آمادگی کامل دارد.

در این نشست، به جز مدیر عامل آسیاتک، تعدادی از مدیران ارشد شرکت Nexans و متولیان اصلی صنعت کشور به سخنرانی پرداختند.

شرکت Nexans اولین نشست صنعت کابل خود در ایران را جهت تبادل‌نظر متخصصان صنایع مختلف با نمایندگان شرکت Nexans و معرفی جدیدترین دستاوردهای این صنعت در تاریخ ۸ اسفند ماه سال جاری برگزار کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.