جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شیائومی تیزر گوشی هوشمند بلک شارک 2 پرو را منتشر کرد

۸۱۱ بازديد
شیائومی تیزر گوشی هوشمند بلک شارک 2 پرو را منتشر کرد
  شیائومی مدل بهبود یافته‌ی گوشی هوشمند گیمینگ خود را با ظاهری مشابه و امکاناتی بیشتر در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌کند.
 

شیائومی قصد دارد مدل تازه‌سازی شده‌ای از نسل دوم گوشی‌های گیمینگ بلک شارک را معرفی کند. این شرکت ۸ مرداد را زمان رونمایی از این گوشی در چین اعلام کرده است که بلک شارک ۲ پرو نام خواهد داشت.

اخیرا تیزری از این گوشی منتشر شده که فقط قسمت پشتی آن را به‌نمایش می‌کشد. بااین‌حال، طراحی بیرونی این گوشی تقریبا با بلک شارک ۲ فعلی یکسان است، با این تفاوت که دو خط عمودی به آن اضافه شده است. به‌نظر می‌رسد این خطوط همان نوارهای LED قابل تنظیم باشد که از کناره‌های بلک شارک ۲ به این قسمت منتقل شده باشد. احتمال دارد لوگوی S شکل موجود در نسخه‌ی قبل این گوشی در پشت بلک شارک ۲ پرو نیز موجود باشد.

شیائومی بلک شارک 2 پرو

این دستگاه به‌روز شده احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس نیرو می‌گیرد و حداکثر از رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار خواهد بود. این‌ها تنها اطلاعاتی است که فعلا در مورد بلک شارک ۲ پرو در دسترس است.

در بنچمارکی که با گیک‌بنچ از بلک شارک ۲ پرو گرفته شده، این گوشی به‌طور کلی امتیاز ۱۱۳۰۴ را کسب کرده و دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم است. این تراشه‌ی به‌روز شده‌ی کوالکام در مقایسه با مدل قبلی ۴.۲ درصد در پردازش و ۱۵ درصد در پردازش گرافیکی ارتقا یافته است.

باید منتظر بود و دید چه تغییرات فیزیکی دیگری در بلک شارک ۲ به وقوع می‌پیوندد. با رونمایی از این گوشی در هشتم مرداد ماه در چین می‌توانیم به اطلاعات جدیدی در مورد آن دست پیدا کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.