دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

اولین تصاویر رسمی گلکسی M30s پیش از رویداد معرفی دیده شد

۷۹۴ بازديد
اولین تصاویر رسمی گلکسی M30s پیش از رویداد معرفی دیده شد

 اولین تصاویر رسمی گلکسی M30s پیش از رویداد معرفی رسمی سپتامبر (شهریور) در هند، به‌صورت غیررسمی به‌اشتراک گذاشته شد. 

 

تصاویری رسمی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M30 به‌صورت غیررسمی فاش‌ شده است. گلکسی M30s محصولی جدید از خانواده‌ی گلکسی M است که اوایل سال جاری معرفی شده‌اند. با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد باید منتظر گوشی هوشمندی با چینش دوربین مستطیل‌شکل در سمت چپ بالای پنل پشتی باشیم.گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M30s از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. در یکی از تصاویر، کناره‌ی سمت راست گلکسی M30s نیز نشان داده شده است.

گلکسی M30s

در کناره‌ی سمت چپ دستگاه، اسلات سیم‌کارت و لبه‌ی سمت راست دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدا قرار دارند. با بررسی بیشتر تصویر، می‌توان انتظار داشت گلکسی M30s از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد. براساس آخرین پیش‌بینی‌ها، گوشی هوشمند گلکسی M30s اوایل سپتامبر (شهریور) در هند رونمایی خواهد شد. به‌نظر می‌رسد دستگاه جدید در مقایسه با گلکسی M30 که فوریه‌ی ۲۰۱۹ معرفی شد، ارتقایافته‌تر و به‌روزرسانی‌ شده باشد. 

در تصاویر فاش‌شده، تصویری از پنل جلویی دستگاه به‌اشتراک گذاشته نشده است؛ اما با توجه به اخبار قبلی، احتمالا گلکسی M30s از بریدگی بالای نمایشگر Uشکل بهره خواهد برد. همچنین، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که گلکسی M30s با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر GM1 سامسونگ درکنار دوربین ثانویه‌ی فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق معرفی شود. اگر این خبر صحت داشته باشد، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی M30s در مقایسه با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی گلکسی M30 تفاوت فاحشی خواهد داشت.

گلکسی M30s

براساس اخبار قبلی منتشرشده، گلکسی M30s احتمالا با تراشه‌ی اسرارآمیز اکسینوس ۹۶۱۱ معرفی می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های ارتقایافته‌ی گلکسی M30s، باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی آن است؛ درحالی‌که گلکسی M30 از باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. با توجه به ظرفیت چشمگیر باتری، احتمالا دستگاه جدید کره‌ای‌ها از فناوری شارژ سریع بهره خواهد برد. باید تا رویداد رونمایی منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ درنهایت گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.