چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید لوستر ال ای دی

۶۲۰ بازديد

مزایای خرید لوستر ال ای دی

بدون شک همه ما در خریدهای خود به دنبال منفعت بیشتر هستیم. به همین جهت لازم است که همیشه قبل از خرید هر محصولی، سعی کنید درباره مزایا و معایب آن تحقیق نمایید. در این بخش با صحبت درباره مزایای خرید لوستر ال ای دی قصد داریم به شما عزیزان کمک کنیم تا با اطمینان بیشتری این محصول منحصر‌به‌فرد را برای خانه خود خریداری نمایید.

لوسترهای ال ای دی در مقایسه با دیگر منابع نوری از انعطاف‌پذیری بیشتری در طراحی برخوردار هستند. طرح‌ها و مدل‌های متنوع لوستر ال ای دی پاسخگوی سلیقه‌های مختلف است. این لوسترها از لحاظ تعمیر و نگهداری به مراقبت کمتری احتیاج دارند و این موضوع، شاید به تنهایی برای جلب رضایت مشتریان این محصول کافی باشد.

مورد دیگری که باعث افزایش فروش لوستر ال ای دی شده است، مصرف انرژی کم آن است. یک لامپ رشته‌ای در مقایسه با لوستر ال ای دی 90 درصد انرژی بیشتری مصرف می‌کند. جالب است بدانید که به دنبال مصرف انرژی کمتر، تولید گرما نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین در هنگام استفاده از لوسترهای ال ای دی هیچ نگرانی از بابت گرم شدن محیط اطراف خود نداشته باشید. علاوه‌بر اینها خرید لوستر ال ای دی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های شما شود، زیرا طول عمر بالایی دارد و تا سال‌ها نیازی به خرید و جایگزینی لامپ جدید نخواهید داشت.

لوسترهای ال ای دی معمولا دارای ریموت کنترل بوده و بسیاری از مدل‌های آن از قابلیت تنظیم نور برخوردار هستند. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بهترین نورپردازی را برای خانه خود فراهم کنید.

از دیگر مزایای خرید لوستر ال ای دی می‌توان به مناسب بودن ظاهر و طرح آن برای هر سبک از دکوراسیون داخلی اشاره کرد. درست است که این نوع لوسترها در فضاهای اسپرت و مدرن جلوه بهتری دارند، اما وجود آن در یک فضای کلاسیک هم می‌تواند به اندازه کافی زیبا و چشم‌نواز باشد. علاوه‌بر این لوسترهای ریموت‌دار ال ای دی می‌توانند برای نورپردازی هر فضایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق پذیرایی و راهروها مورد استفاده قرار بگیرند.

قبل از خرید لوستر ال ای دی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید لوستر ال ای دی موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در بازار به لوستر ال ای دی، لوستر کفی هم می‌گویند. علت انتخاب این نام به خاطر اتصال کامل این نوع لوسترها به سقف است. همچنین به خاطر استفاده از لامپ‌های ‌smd، گاهاً در بازار به آن لوستر smd نیز گفته می‌شود.

  • اول از همه شما باید هدف خرید لوستر ال ای دی را برای خود مشخص کنید. آیا به دنبال خرید یک لوستر تزیینی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی هستید یا جنبه نورپردازی آن برایتان اهمیت دارد.
  • برای جلوه بهتر و زیباتر لوستر در فضای اتاق باید ابعاد آن را متناسب با وسعت فضای اتاق انتخاب کنید. خرید یک لوستر کفی بیش از اندازه بزرگ و یا کوچک می‌تواند باعث به‌هم ریختگی اتاق شود. در ضمن با در نظر گرفتن ارتفاع سقف اتاق، می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. خوشبختانه لوسترهای ال ای دی در ابعاد گوناگون در بازار وجود دارند، بنابراین به راحتی می‌توانید لوستر سقفی ال ای دی مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • تصمیم‌گیری در مورد رنگ لامپ‌های لوستر از اهمیت زیادی برخوردار است. رنگ مهتابی یا سفید می‌تواند باعث روشن و دلباز به نظر رسیدن فضا شود. در حالی که رنگ زرد بیشتر باعث القای حس آرامش در فضا می‌شود. با این حال ترکیب رنگ سفید و زرد بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی است.
  • قیمت لوستر ال ای دی در انتخاب طرح و مدل مناسب بسیار مهم است. حتما قبل از خرید لوستر ال ای دی مبلغی را که قرار است به خرید آن اختصاص دهید، تعیین کنید. سپس براساس بودجه خود بهترین لوستر سقفی ال ای دی را بخرید. قیمت لوستر ال ای دی در بازار طیف وسیعی دارد و این باعث شده است که افراد مختلف با بودجه‌های متفاوت، بتوانند به راحتی لوستر کفی مورد نیاز خود را بخرند.

عوامل موثر بر قیمت لوستر ال ای ای

همانطور که گفتیم، قیمت لوستر ال ای دی بازه بسیار وسیعی دارد. تفاوت قیمت لوستر ال ای دی در مدل‌های مختلف آن به چند عامل مهم بستگی دارد.

ابعاد لوستر و برند ساخت، از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت لوستر ال ای دی شناخته شده‌اند. قطعاً برای خرید لوسترهای کفی با ابعاد بزرگ باید هزینه بیشتری اختصاص دهید.

جنس بدنه لوستر را هم می‌توان به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت لوستر ال ای دی در نظر گرفت. توصیه می‌کنیم به دنبال قیمت ارزان نروید و بیشتر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت باشید. زیرا خرید یک محصول باکیفیت می‌تواند سال‌های زیادی شما را از هزینه تعمیر و یا تعویض دوباره لوستر راحت کند.

بسته به میزان امکانات میز ، قیمت لوستر ال ای دی رنج های متفاوتی دارد، چرا که تمام مدل‌های آن از نظر امکانات و کیفیت در یک حد نیستند و مشخصا برای خرید یک لوستر اس ام دی دارای ریموت کنترل و پخش‌کننده MP3 باید هزینه بیشتری بپردازید.

قیمت و خرید انواع لوستر های ال ای دی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.